Aattelin tässä nyt kertoilla itestäni kunnolla jotain ja päätinpä sitten tehdä 100 asian listalla, joten aloitetaans.
 
1. Nimi: Jaana, kutsutaan myös Naanaksi
2. Olen syntynyt 17. marraskuuta 1993, eli horoskoopiltani olen Skorppari
3. Sinkkuna elellyt sen puoli vuotta
4. Asustelen yhdessä äitini kanssa @ Liminka
5. Meillä on kaksi koiraa, Milo ja Piki. Milo on äitini omistuksessa ja Piki minun.  
6. Harrastan ratsastusta, olen harrastanut sitä säännöllisesti vuodesta 2004 ja sitä ennen 'bout 3 epäaktiivisesti, eli yht. n. 9v. Valokuvailtua tulee myös joskus
7. Käyn ensimmäistä vuotta Kaukovainion Ammattiopistolla, linjana Kansainvälinen liiketalous
8. Kävin vuoden lukiota, mutta ymmärsin, ettei se ole, eikä ikinä tulekaan olemaan minun juttuni (!)
9. Suunnitelmissa on merkonomiksi valmistumisen jälkeen lähteä opiskelemaan baarimestariksi. Oman baarin perustaminen olis sellanen tavote, sitten joskus :')
10. Yleisimmin televisiosta tulee katsottua rikossarjoja, kuten C.S.I (jokainen versio) NCIS (molemmat) ja BB
11. Rakastan lukemista ja kirjoittamista ja olenkin julkaissut kirjoituksiani ht.netissä.
12. En pystyisi elämään ilman musiikkia ja kuuntelen musiikkia lähes laidasta laitaan.
13. Sinkkuelämää-leffa on ainut elokuva, joka on saanut minut itkemään IKINÄ
14. Vihaan ja rakastan katsoa kauhuleffoja. Niitä on mukava katsella silloin, kun on joku, jonka kainaloon käpertyä tai sitten tyttöporukalla yhdessä säikkyen :D
15.  Vihaan teennäisiä ihmisiä
16. Pelkään pimeää ja vihaankin käyttää koiria yksin ulkona illalla/yöllä
17. Aina, kun kävelen yksin, minun on pakko soittaa jollekkin
18. Vihaan yksin olemista, minkä takia yleensä soitankin parille kaverille, että tulevat meille kahville
19. Poltan ja normaali kokoinen aski menee kahdessa päivässä
20. Työskentelen silloin tällöin Tupoksen ABC:llä

Ja joudunkin lopettamaan tähän, koska meillä on tosiaan vain 1 nettitikku käytössä ja äitini haluaa koneen, jatkelen heti kun on mahdollista :))