Jjeps, eli päätin, että tää alkaa ompelemaan viimestään kesällä itelleen Kigurumia. Ite kun oon sen 166cm ja mitä foorumeilla lukenu, niin jo mua 10cm lyhyempi tarvii väh. 2m kangasta, eli mie tarvin luultavasti 4 metriä + sitten pienet yksityiskohdat ja haluan kuitenkin suht löysän kigustani, niin pakko olla tarpeeksi kangasta. Kengät on vaan vähän kymysysmerkki vielä, kun mulla ei noita normeja ja huomaamattomia tennareita ole, vaan ainoat on noi mun kirjavat converset. Ehkäpä siis suuntaankin kangaskaupan lisäksi kenkä kauppaan ;) Ensin toki pitää tietää, että millainen kigusta tulee-


Oon nyt suunnitellu, että tekisin Halinalle-Kigun (1, 2, 3), Panda-Kigun (x), pikachu-kigun (x) tai jonkun muun yhtä suloisen :') Ideoita saapi heitellä. Tiikeriä myös ajattelin ja Hello Kittyä (ihan vain äidin mieliksi, kun se Hello Kittyä niin paljon fanittaa). Ideoita itselläkin kyllä pursuaa päässä, että mitä kaikkea voisin toteuttaa ja ehkäpä sitten lähdenkin joku piävä shoppailemaan kankaat JOKA IKISEEN ideaani :'DD Tosin, kukahan ne maksaa...? Voisinpa ehkäpä vinkuapa Mummillepa ja pyytääppä häntäpä maksamaanpa kaikenpa :') TAI SITTEN KÄYN JO HUOMENNA TAI YLIHUOMENNA OSTAMASSA KANKAAT EKAAN! 


En kyllä tiedä, että missä Kigua pitäisin, paitsi ehkä penkkareissa, mutta ehkä joku päivä kerään rohkeuteni (siis sitten, kun kigu on valmis) ja tassutan sillä kouluun/keskustaan :')) Ainakin meidän lukiolla vois ihmiset vähän kattoo, ellei ois vappu tms yhtä jännä päivä, jolloin saa pukeutua. Itseasiassa, tuosta sainkin idean, että alan väsäämään tuota kigua jo heti vaikka mummolassa (tai laitan mummin tekemään ;)), että saisin sen valmiiksi vapuksi.