Tänään on erittäin ihana koulupäivä: 8-20-10.00, eli mulla loppuu 'bout vartin päästä. Sitten voisin suunnistaa keskustaan (mikä mun onki pakko tehä, että pääsen kotia) ja käydä vaikka syömässä ja vilkasemassa, jos löytäisin itelle uudet kengät talveksi. Mulla nimittäin on _vaan_ 1 ehjät tollaset kangaskengät ja muutamat korkkarit, mutta ku haluan talveksi myös tasapohjaset talvikengät. Onhan mulla toki ne mun Prahasta ostetut Converset, muttakun muttakun.

Tällä hetkellä mulla on siis tieto- ja viestintätekniikkaa ja mulla on menny kaikki AIVAN ohi, enkä tajua yhtään, mitä toi opettaja hommaa. Se puhuu myös ihan helvetin huonoa englantia, joten en jaksa kuunnella. Mä en nimittäi tykkää edes kuunnella huonoa englantia, vaikka itekki puhun melko surkeesti, vaikka oonki toiminu pennusta asti tulkkina mummille ja papalle. :D Tänään mulla ei oikeastaa oo mitää erikoista ohjelmassa, joten voisin jotain kehittää, jos jaksaa. Tai sitte istun vaan kotona ja pelaan The Legend Of Zelda: Twilight Princess'ä. Kohta seki pelattu loppuu ja oon yhteensä pelannu sitä päälle 20h siitä asti, kun sen pelin sain. Seuraavaksi vois sitten hakata vähän aikaa, niitä urheilupelejä ja siirtyä pelaa Narnian Prinssi Kaspiania.

Muutapa en tällä kertaa keksi höpistä, joten jätän tän tähän ja koitan seurata opetusta vielä viimeset 10min. Pus <3