Jjeps, eli tosiaan, tuossa 10. päivähän mulla alkoi koulu. Olen nyt tosiaan vaihtanut lukiosta amikseen ja valmistun luult. vuonna 2013 kansainväliseksi merkonomiksi. Opiskelen tällä hetkellä siis ensimmäistä vuotta Oulun Seudun Ammattiopistossa, kaukovainion yksikössä, liiketalouden puolella. Luokallamme on 24 oppilasta, joista poikia on 8 ja loput tyttöjä. Mitä nyt on ehtiny tätä huimat 4 kokonaista päivää käydä, niin tykkään kyllä ihan hirveenä ^^ Tosi mukavan oloisia opettajia ja muita oppilaita. Tää koulu on kyllä melko sokkeloinen, koska tässä on 3 eri rakennusta. Liiketalouden opiskelijat on ekassa, tokasta ja kolmannesta en sit tiedä, mutta sen tiedän, että tokassa rakennuksessa on meidän ruokala ja liikunta-/juhlasali. Tupakkipaikka on tosta liiketalouden ovelta, ehkä 3m autotielle päi.

Huomasin tuossa yks päivä, että mun ala-asteen aikanen ihastus ja exän velipuoli on samassa koulussa. Luoja, se on vieläki ihan saman näkönen, ku ennenki, eli aika tajuttoman hyvännäkönen :DD Se on kerran käyny meillä (joo, mun 14v synttäreillä... pathetic), mutta juteltiin kuitenkin niihin aikoihin, kun olin siihen ihastunu, paljonki mesessä. No tuossa yks päivä mulla sitten oli hypäri ja käväsin tupakilla, niin eiköhän se ollu siellä. Musta jotenki kummasti tuntuu, että se on tunnistanu mut, kun siihen malliin tuijottelee :D mutta eipä tuo haittaa, tulis vaan joskus juttelee, kun ei itsellä ole pokkaa siihen. Eikä se ole, kun 3 vuotta mua vanhempi, joten ei se ole edes paha. Hyvä kun emännälle kerroin siitä, että ko. henkilö on taas samassa koulussa, niin äitin ensimmäinen kysymys: "onko se yhtä hyvännäkönen ku ennenki?" Aloin siinä vaiheessa miettimään, että mistä se tietää miltä Mr.X näyttää, mutta kai mie olen sille kuvia näyttänyt tms. Mutta vastauksena tuohon sen kysymykseen: "kyllä, parempiki".

Mutta ei kai siinä, minäpäs lopettelen tähän ja alan kohta puoliin keskittymään opetukseen ^^