Tässäpä taas seuraavat 20 asiaa minusta :D
 
21. Olen melko paljon yksinään kotona
22. Kuten sanonta menee "Seurassa tyhmyys tiivistyy" ja niin se tekeekin, ainakin parhaan ystäväni (myös "siskoni" <3) kanssa keksimme mitä idiooteimpia juttuja :D
23. "Siskoni" on minulle yksi tärkeimmistä ihmisistä
24. Minulla on monta "sisarusta", eli siis ihmistä jotka tuntuvat kuin omilta perheenjäseniltä. 2 "isoveljeä" ja yksi "sisko"
25. Minulla on joskus ollut hamsteri nimeltä Neccu
26. Vaikka vihaankin teennäisiä ihmisiä, niin olen itse hirveän pinnallinen, vaikka se ei olekkaan sama asia
27. En osaa luokitella pukeutumistyyliäni
28. Rakastan shoppailua, vaikka en sitä yleensä jaksakkaan (,koska itselläni ei tietenkään ole rahaa ja vituttaa raahautua muiden perässä kaupoissa)
29. Olen kerran käynyt Turkissa ja haluan sinne uudestaan <3
30. Osaan kuunnella ihmisiä, mutta itseäni kuitenkin vituttaa joskus olla se kuunteleva osapuoli.
31. Osaan olla harvinaisen vittumainen, jos sille päälle satun
32. Yleensä hoidan kuitenkin vittuilun niin, ettei toinen välttämättä tajua, eli siis piilovittuilevasti.
33. Minulla on myös se vajaampi puoli, jolloin selitän mitä sattuu ja muutenkin käyttäydyn kuin idiootti. Lähinnä tätä esiintyy parhaan ystäväni ("siskoni") seurassa :D
34. Haluan tulevaisuudessa 2 poikalasta, tyttöjä en halua IKINÄ !
35. En pidä rumista ihmisistä (tiedän, olen aivan kamala ihminen !!111)
36. Ihastun yleensä ulkonäköön, mutta sisin yleensä kuitenkin ratkaisee sen, että kuinka pitkään kiinnostukseni jatkuu.
37. Tykkään ennemmin hengata jätkien kanssa, kuin tyttöjen
38. Laulelen yleensä yksin kotona :D
39. Tuomitsen ihmiset helposti
40. Vihaan monia ihmisiä